Příspěvků: 27 Stránka 2 z 21, 2
- Shiva
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 1567
- Registrován: 09.06.2004 20:20
- Bydliště: ln@sniper.cz
tom píše:Shiva: takže mám to chápat že by bylo nejvhodnější teda udělat normální pillar bedding. A dotáhnout přímo k pažbě, nebo použít vlepené duralové sloupky?
Pillar bedding JSOU SLOUPKY v epoxydovem luzku.
Ano, v soucasne dobe to je (a zvlaste pro tento typ zaveru) nejvhodnejsi ulozeni.
Co se tyce duralovych pazeb apd. v soucasne dobe si nemyslim ze podobny system je na sezanamu top 20 vybaveni ve vsech BR tridach. Na MS jsem nevidel ani jednu. Ulozeni do bloku ano. kombinace duralu a kompozitu ano. Uvidim jak bude fungovat moje ulozeni do bloku a dreva. Jinak jsem na ten system od Gruniga jiz koukal. No do brezna to urcite vydrzim a na IWA to s nima proberu.

Pravda je ze moje ca 8kg vazici Accuracy Intl. v .338LM ukrutne kope. Zadny bedding, je to v podstate zaver na ramu pusky a na to nasroubovana hlaven. na cele je pridelana z obou stran pazba jako skorapka.
Strelba i pri te vaze je opravdu neprijemna. Ted budu mit novy komp. Co tam byl nebyl 1. original a za 2. neucinny.
cim vice mezikusu, tim vice rizika navic vibraci a zavad.
Naposledy upravil Shiva dne 11.12.2007 22:26, celkově upraveno 1
- Stařec
- Pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 181
- Registrován: 17.10.2006 22:30
tom: Resil jsem stejny problem na stejne zbrani.Postupoval jsem takto..originalni rozperne trubicky jsem nahradil presnejsimi duralovymi sloupky a to tak aby v drevene pazbe byly ulozeny s presahem a aby i dira pro montazni srouby byla co nejtesnejsi.Kolem zaveru jsem odebral material abych udelal vice prostoru pro odlevaci hmotu zejmena v predni casti ( u predniho sroubu) a v zadni casti.Jako odlevaci hmotu jsem pouzil prostredek k tmeleni a oprave der v kovovych a jinych materialech.Jedna se o dve hmoty (plastelina) ktere spolu hnetenim promichas a naneses.Postup: pazbu musis zbavit veskereho prachu po obrabeni a vysusit naproti tomu cely zaver musis namastit distancni latkou treba silikonovym olejem a to vcetne sroubu.Uhnetes tu plastelinu a namackas ji do pazby v dostatecnem mnozstvi aby ti po domacknuti zaveru vyplnila prostor pro zaver.Nasledne pak do toho silou namacknes zaver a dotahnes na pevno srouby.Hmota plne vytvrdne asi do 20 min a je tak tvrda ze ma vlastnosti kovu (brouseni,rezani zavitu atd.)Po vytvrdnuti zaver rozeberes a ocistis od zbytku co ulpely v mechanismu a zaroven zkontrolujes jak se ti to povedlo..pokud si to udelal dobre budes zaver jen tezko vyndavat..odlitek je dost presny a pevny a tudiz ti nedovoli viklani pri vyndavani....Odmastis zaver a provedes zpetnou montaz.Udelal jsem to timhle zpusobem a zatim to sedi perfektne...snad ti to pomuze.
- Shiva
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 1567
- Registrován: 09.06.2004 20:20
- Bydliště: ln@sniper.cz
-
tom - Častý návštěvník
- Příspěvky: 1865
- Registrován: 13.09.2006 19:55
- Bydliště: Praha 10
gwer: díky už ty jejich stránky projíždím.
Stařec: Já to chci dát z dřevěné lovecké pažby (která už bedding má) do duralové, ale i tak děkuju.
Shiva: děkuju za rady, udělám tedy pillar bedding přímo do té duralové pažby bez mezikusu. Jelikož nevím jestli by se pryskyřice určená na bedding do dřeva na dural chytla, zkusím místo toho použít tekutý kov.
Stařec: Já to chci dát z dřevěné lovecké pažby (která už bedding má) do duralové, ale i tak děkuju.
Shiva: děkuju za rady, udělám tedy pillar bedding přímo do té duralové pažby bez mezikusu. Jelikož nevím jestli by se pryskyřice určená na bedding do dřeva na dural chytla, zkusím místo toho použít tekutý kov.
- Výskal
- Pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 140
- Registrován: 20.02.2007 21:54
- Bydliště: StředoČESKO
Osobně bych šel u kovové pažby cestou přesného lůžka v materiálu - do kovového masivu pod závěrem bych asi žádnou pryskyřici ani tekutý kov nedával.
Ten 550kový závěr není tak složitý, jak vypadá - v předu válcová plocha s příčnou drážkou a vzadu je spodek masivního okraje zásobníku v jedné rovině se zadní částí závěru - v podstatě se budou frézovat tři plochy + vybrání na spoušť &. Pružné prvky bych řadil až mezi kovovou pažbu a střelce - botka (možná později v případě potřeby i s nějakou pružinou nebo jiným tlumičem....), pryžová pistolová rukojeť (ta co používá Picek tlumí rázy výborně) ... Podle přítomnosti zásobníku nebude tvoje puška žádná magnumka, tak by to nemuselo být tak hrozné jako Shivova AI 338 LM, zvlášť s nějakou těžší hlavní

Ten 550kový závěr není tak složitý, jak vypadá - v předu válcová plocha s příčnou drážkou a vzadu je spodek masivního okraje zásobníku v jedné rovině se zadní částí závěru - v podstatě se budou frézovat tři plochy + vybrání na spoušť &. Pružné prvky bych řadil až mezi kovovou pažbu a střelce - botka (možná později v případě potřeby i s nějakou pružinou nebo jiným tlumičem....), pryžová pistolová rukojeť (ta co používá Picek tlumí rázy výborně) ... Podle přítomnosti zásobníku nebude tvoje puška žádná magnumka, tak by to nemuselo být tak hrozné jako Shivova AI 338 LM, zvlášť s nějakou těžší hlavní

-
tom - Častý návštěvník
- Příspěvky: 1865
- Registrován: 13.09.2006 19:55
- Bydliště: Praha 10
-
premek - Site Admin
- Příspěvky: 931
- Registrován: 20.01.2004 22:24
- Bydliště: Praha 6
Chtěl bych se zeptat ohledně uložení do hliníkového bloku. Musí být nějak "doladěn" na konkrétní zbraň, nebo stačí když koupím typově správný?
Mám Remington 700 SPS Varmint (ode dneška
) a chtěl bych asi pažbu Hogue s uložením v bloku hliníku, takže by mě zajímalo jestli je potřeba nějak dotvarovávat ...
(je to to napravo)

Mám Remington 700 SPS Varmint (ode dneška

(je to to napravo)

Příspěvků: 27 Stránka 2 z 21, 2
Obsah fóra / Dlouhé zbraně / Dlouhé zbraně - ostatní
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků