PatrikV
 
Příspěvky: 846
Registrován: 03.05.2008 13:07
Bydliště: Novojičínsko

29.06.2009 13:22

Re: Trezorová místnost

Měl jsem doma odborníka na trezory aj.( dělá mi certifikát na starší trezor) a on říkal, že existuje nějaký další prováděcí předpis nebo vyhláška (už si nepamatuji přesně) kde jsou přesně popsány parametry trezorové místnosti a pokud prý budu něco takového dělat tak je lepší si je pozvat na kontrolu a oni pak vystaví certifikát i na tu trezorovou místnost.

Uživatelský avatar
Hungry
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 5206
Registrován: 22.01.2004 20:00
Bydliště: Otrokovice

29.06.2009 13:43

Re: Trezorová místnost

No, tot otázka,neb pokud by postupovali přesně dle vyhlášky, tak součástí schvalovacího řízení je zkoušk, tzv. napadnutím, tzn., že chlap vezme nářadí a začne bourat... Když to vydrží, bylo to vpořádku... jenž už to není k použití... :roll: Tolik info z porady o zákonu 119/2002...

Uživatelský avatar
MarK
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 3843
Registrován: 20.10.2005 20:14
Bydliště: Wien8, Praha8 ________________________ »»» zbranekvalitne.cz «««

29.06.2009 14:05

Re: Trezorová místnost

S těmi počty zbraní je mi to jasné.
A pak prostě bzučák do ulice. Ok, díky! ;)

Uživatelský avatar
MiRaS
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 1269
Registrován: 22.04.2008 22:34
Bydliště: Vysočina

29.06.2009 18:26

Re: Trezorová místnost

PatrikV: Parametry místnosti jsou dané předpisem č. 338/2002 Sb. - §3
§ 3