Uživatelský avatar
viktorcistic
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 1419
Registrován: 21.01.2004 11:30
Bydliště: Praha

26.04.2010 10:13

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Diskuse ohledně hit factoru přesunuta do http://www.strelectvi.cz/forum/post228013.html#p228013

OndraF
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 372
Registrován: 03.04.2008 12:54
Bydliště: Zlínský kraj/Brno

23.06.2010 22:04

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

prikladam nazornou ukazku, jak vypada spatne dopasovany spoustak.. Nekteri ze zdejsiho osazenstava to jiz videli, takze potvrdi.. Zbran byla na oprave v dilne pana Martinka po ulomeni pojistky - udajne byla prizvednuta a narazil do ni zaver (sice nevim jak by to bylo mozne, kdyz na ni mam palec a pojistka byla precizne dopasovana, ale budiz). Za opravu mi bylo nauctovano cca 2500Kc (pistole je jeste pul roku v zaruce). Ted je funkce pojistky v takovem stavu, ze sice jisti, ale da se zvednout v kazde poloze (spusteno, ozub, vzadu) a pokud je pojistka i jen mirne prizvedla ve spustene poloze a natahne se kohout, pak nezachytava v zadni poloze a ani na ozubu. Patral jsem cim je to zpusobeno a v pistoli je po "oprave" obrouseny disconector. Po reklamovani odvedene prace mi byl nabidnut prerusovac STI (14usd), pricemz potrebuji SVI (nakup 34 usd). Celkem me oprava misto 99usd za pojistku plus praci vyjde na 7k. Nebrecim, clovek se chybami uci.

Uživatelský avatar
krampus
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 1065
Registrován: 08.04.2004 16:40
Bydliště: brno

23.06.2010 22:10

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

ondraF tak to je teda síla. asi bych jim to omlátil o hlavu...
není to tak dlouho, co jsem pasoval pojistku na nějkou 1911, práce na dvě hodiny. bylo by mi trapný si za to říct pětikilo. výsledek byl, že to funguje jak má.

další zářný příklad toho, že se někdo živí tím, co neumí

cmk
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 2695
Registrován: 28.06.2006 21:07

24.06.2010 0:55

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Ja bych nerekl ze neumi. Moje osobni zkusenost je jen pozitivni.
Ale co tak vim z doslechu, docitani apod... Kvantita prebila pry kvalitu.

OndraF
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 372
Registrován: 03.04.2008 12:54
Bydliště: Zlínský kraj/Brno

24.06.2010 8:16

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Vaclav umi, ale nedela. Delal to jeho puskar Jiri. Musim teda jeste dodat, ze mi byla nabidnuta bezplatna oprava, ale se soucastkami STI plus kdyz si predstavim tu cestu, ktera je pro me celkem pres 800km.. Nejvic me na te cele veci mrzi, ze puskar tvrdi, ze na ten disconector nesahal, takze jsem jeste za blbce.

Uživatelský avatar
alfonss
Grafoman
Grafoman
 
Příspěvky: 5573
Registrován: 22.11.2005 20:24
Bydliště: Brno-venkov

24.06.2010 11:55

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

v kterém místě přichází kulisa pojistky do styku s disconectorem?


Reklama

OndraF
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 372
Registrován: 03.04.2008 12:54
Bydliště: Zlínský kraj/Brno

24.06.2010 12:23

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

no to nevim, jsem ted v Brne, tak se muzes stavit podivat:)

Uživatelský avatar
alfonss
Grafoman
Grafoman
 
Příspěvky: 5573
Registrován: 22.11.2005 20:24
Bydliště: Brno-venkov

24.06.2010 12:27

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Nemusím jezdit do Brna, abych zjistil, že kulisa pojistky se opírá o sear.... :wink:

OndraF
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 372
Registrován: 03.04.2008 12:54
Bydliště: Zlínský kraj/Brno

24.06.2010 12:36

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Ja se s Tebou nehadam, jde o to ze na disc. je bez problemu poznat, ze na nej bylo sahano, protoze odchazel cerny a vratil se obrouseny. To me jenom utvrzuje, ze abych to dostal do puvodniho stavu musim prekopat cely spoustak.

Uživatelský avatar
alfonss
Grafoman
Grafoman
 
Příspěvky: 5573
Registrován: 22.11.2005 20:24
Bydliště: Brno-venkov

24.06.2010 12:43

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

já jen říkám, že v některých místech není ubroušenej disconector vůbec na škodu a není to jádro pudla. To že jde pojistka zajistit i při spuštěným kohoutu je způsobeno špatným tvarem kulisy v místě kde přichází do styku se searem a nemá to s disconectorem nic společnýho...

OndraF
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 372
Registrován: 03.04.2008 12:54
Bydliště: Zlínský kraj/Brno

24.06.2010 12:58

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

ja tomu zas az tak nerozumim, umim to rozlozit a slozit, tim to pro me hasne. Jedine co jsem s tim kdy delal bylo prihnuti trojpacky. To ze to jde zajistit i dole mi zas tak nevadi, problem vidim v tom, ze kdyz ta pojistka je jen mirne prizvedla nezustava kohout v zadni poloze a ani na ozubu. Taky jsem mel za to, ze kdyz se dopasovava pojistka, tak se saha pouze na ni a material se ubira tam.

Uživatelský avatar
viktorcistic
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 1419
Registrován: 21.01.2004 11:30
Bydliště: Praha

24.06.2010 14:20

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

mnohdy se skutečně disconector ubrušuje (ubrušuje se levnější díl), aby se to tam všechno vešlo. A vliv na pojistku to nemá. Ale zmíněná situace je šlendrián, to jo...

Uživatelský avatar
alfonss
Grafoman
Grafoman
 
Příspěvky: 5573
Registrován: 22.11.2005 20:24
Bydliště: Brno-venkov

24.06.2010 17:58

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

OndraF: No ono se na pojistce ne vždy materiál ubírá, občas se musí i přidat. Abych pravdu řekl, tak kdykoliv jsem si koupil Swensona a chtěl jej sladit s Köenigem a EGW searem, tak byla kulisa na pojistce malá. Řeší se to dovařením pojistky a následným dobroušením.

Přiznám se, že když jsem před 14 dny měnil spoušťák, tak jsem byl v časové tísni a nestihl jsem nechat pojistku dovařit, takže jsem kulisu "upravil" kladivem, takže mi spolehlivě zajišťuje zbraň, ale jde zajistit i při spuštěným kohoutu. Nicméně kohout jde při zajištěné pojistce natáhnout pouze na pojistný ozub, dál to nejde.

Neřeším to, střílí to, jistí to, pokud bude v budoucnu čas, nechám navařit a dobrousím, ale ničemu to neva...

Rookie81
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 138
Registrován: 01.08.2010 22:26

28.09.2010 21:51

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

ahoj,máte někdo zkušenost s odlehčováním závěru?Nechci sahat na originál,jde mi o to nechat si vyrobit závěr nový,odlehčený,ale nevím jaký materiál by byl nejvhodnější,aby to vydrželo zátěž ale zároveň nepraskalo.

Uživatelský avatar
glock1719
 
Příspěvky: 8116
Registrován: 10.04.2006 14:12
Bydliště: Uherské Hradistě

28.09.2010 21:58

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

To by ti měl doporučit puškář.Jenom kolem UH žádný není.

Uživatelský avatar
viktorcistic
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 1419
Registrován: 21.01.2004 11:30
Bydliště: Praha

28.09.2010 22:03

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Kupuje se pro tyto záležitosti flat top závěr bez serration a drážek pro hledí. Pak se dle požadavků odlehčuje, naposledy povrchovka. Závěr od STI.

Rookie81
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 138
Registrován: 01.08.2010 22:26

28.09.2010 22:41

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

z toho flat top závěru mám strach aby mi nepraskl. Možná bych zkusil ocel jen vyžíhat aby se nepnula a pak nitridaci,aby se závěr neožvýkal a přitom jádro zůstalo houževnaté

Uživatelský avatar
ufo
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 4035
Registrován: 05.07.2006 14:16
Bydliště: Brno www.maxrounds.com

29.09.2010 7:15

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Nejjednodussi cesta je koupit jakkykoliv oversized zaver a nechat ho puskarovi dobastlit odlehcenim a napasovat na tvuj spodek.
Pokud se odlehceni udela s rozumem, nepraskne(pokud ses od fochu, muzes si udelat 3d model a simulace). A u STI bych se materialu nebal. Na druhou stranu vada materialu muze byt i u Caspianu nebo WC.

cmk
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 2695
Registrován: 28.06.2006 21:07

29.09.2010 11:17

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Ja to chapu tak, ze on by rovnou rad zaver z lehciho materialu.
Jinak totiz nevidim smysl nechavat si "rucne" delat komplet zaver, kdyz velmi velmi kvalitni (STI) se prodava naprosto bezne (skoro bych rekl, ze jak housky na krame, ale tak uplne zase ne).

At tak, ci tak, tohle by mel vedet puskar, ktery to bude delat a mel by mit informace z ceho, kde to sehnat a co to vydrzi.

Uživatelský avatar
ufo
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 4035
Registrován: 05.07.2006 14:16
Bydliště: Brno www.maxrounds.com

29.09.2010 11:32

Re: STI, BUL, SPS...závodní speciály - stavba, tuning

Tak si udelej materialove zkousky, na zaklade materialu si nakresli 3D model, proved simulace a pak nech udelat...
Nebo se na tohle vykasli, udelej si nacrt jak by to melo vypadat a domluv se s puskarem... Ktery jako nejdostupnejsi a nejlepsi zaver vyhodnoti a koupi STI asi od AllianCze. Otazky?!

Rozdeleno: konstrukcni-zmeny-uzamykani-t15153.html

PředchozíDalší

Obsah fóra / Krátké zbraně / 1911 a klony

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků