-
4mike - saigaholic
- Příspěvky: 7066
- Registrován: 28.11.2005 15:49
- Bydliště: Brno
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
vyndej slide, začisti na kamínku to fabrický struhadlo, strč do něj pružinu pro Jéčkový model
a máš hned kilo dole
a máš hned kilo dole
- Tada
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 701
- Registrován: 15.09.2010 18:53
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Tak jsem dneska byl na střelnici (v nějaké vesničce u Jihlavy), protože v Brně je akorát Trigger a tam byla dnes firemní akce (to já netušil) a já nemohl do 16:00 čekat....
Bylo to docela zajímavé, mám nějaké přebíjenky, které by "prý neměly být úplně slabé", ale trošku slabší než tovární kousky. Krabičku Sellier Bellot a krabku .44 Special od Magtech.
Ty přebíjenky byly takové normální, skoro bez záblesku, rána slušná, nic moc kopanec do dlaně. Speciály od Magtechu, to bylo jak střílet z velké K-frame .38 Special...
Pak jsem nabyl Sellier Bellot, které jsou místními označovány za "čajíčky" a nestačil jsem se divit hrozná rána, strašnej kopanec a děsivej záblesk
Každopádně jsem ze své 629 nadšený, puškař odvedl perfektní práci a já se jen musím naučit pořádně střílet, protože jak mám strach z té velké rány tak strhávám a spěchám s výstřelem
Ať už jsi je nabyl kdekoli, měl's je nabít do zbraně, třeba by to nebylo tak dramatické.
Bylo to docela zajímavé, mám nějaké přebíjenky, které by "prý neměly být úplně slabé", ale trošku slabší než tovární kousky. Krabičku Sellier Bellot a krabku .44 Special od Magtech.
Ty přebíjenky byly takové normální, skoro bez záblesku, rána slušná, nic moc kopanec do dlaně. Speciály od Magtechu, to bylo jak střílet z velké K-frame .38 Special...
Pak jsem nabyl Sellier Bellot, které jsou místními označovány za "čajíčky" a nestačil jsem se divit hrozná rána, strašnej kopanec a děsivej záblesk
Každopádně jsem ze své 629 nadšený, puškař odvedl perfektní práci a já se jen musím naučit pořádně střílet, protože jak mám strach z té velké rány tak strhávám a spěchám s výstřelem
Ať už jsi je nabyl kdekoli, měl's je nabít do zbraně, třeba by to nebylo tak dramatické.
-
Clint - Občasný návštěvník
- Příspěvky: 70
- Registrován: 27.01.2012 18:46
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Zdravím zde na fóru, poctivě se hlásím k majitelům tohoto krásného revolveru, jakým Smith&Wesson beze sporu je Jsem majitelem té nejdelší varianty, která se už nevyrábí (8,37")... Mazlík odpočívá v originální dřevěné krabici s logem S&W a opatřen krásnými dřevěnými gripy.
Prostě ten revolver si to zaslouží.
Prostě ten revolver si to zaslouží.
-
4mike - saigaholic
- Příspěvky: 7066
- Registrován: 28.11.2005 15:49
- Bydliště: Brno
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Clint píše:......... Jsem majitelem té nejdelší varianty, která se už nevyrábí (8,37")... .....
nejdelší varianta měla 10⅝
-
Clint - Občasný návštěvník
- Příspěvky: 70
- Registrován: 27.01.2012 18:46
-
4mike - saigaholic
- Příspěvky: 7066
- Registrován: 28.11.2005 15:49
- Bydliště: Brno
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
dělá se i 7,5" (kámoš si ji nedávno naježil) než postneš další ..... ("informace") mrkni alespon do katalogu
ještě pořád ne, viď ?
dirty harry 629 píše:4mike, Ty se asi budeš šklebit, ale zatím to nesedlo . ....
ještě pořád ne, viď ?
-
MARKONY - Moderátor
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 08.05.2004 12:55
- Bydliště: OSTRAVA
- dirty harry 629
- Pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11.01.2010 10:47
- Bydliště: Moravská Třebová
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Nesedlo nesedlo, je to tak jak na počátku. Chtělo by to pracky zkušeného revolveráře, který se tak jako já nebojí se šroubovákem podívat inside. Ale v podstatě mi to moc nevadí, zvykl jsem si stejně jako na mauserku bez napínáčku. Myslím že doladění spouště skutečně ocení spíše střelci kteří pravidelně trénují a soutěží anebo soutěžili v minulosti.
- Cartman
- Nový uživatel
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.02.2008 13:56
- Bydliště: Prostějov
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Na SW s N rámem jde údajně použít grip z XL rámu, prý o tom psali na nějakém
americkém střeleckém foru, ale mě se to nikde nepodařilo najít.
Neví někdo jestli je to pravda?
americkém střeleckém foru, ale mě se to nikde nepodařilo najít.
Neví někdo jestli je to pravda?
-
veleba4 - Častý návštěvník
- Příspěvky: 555
- Registrován: 27.04.2010 22:06
- Bydliště: Ostrava
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Tak jsem se stal take pysnym majitem tohoto revolveru 629. Sice to není to uplne prave orechove alias Dirty Harry ale trosku modernejsi pojeti této klasiky.Puvodne jsem chtěl Ruger Redhawk pro jeho houzevnatost a vhodnost pro tvrde laborace ale tohle je zase presna a precizni masinka. Skvela spoust, zadne vule,nadherny design. Mam radost
-
Hungry - Moderátor
- Příspěvky: 5206
- Registrován: 22.01.2004 20:00
- Bydliště: Otrokovice
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Vítej v klubu! To vypadá na 4" hlaveň, je tak? A co znamená to DX?
Mám 629 ve 3,5" a 629Classic v 5"... Oběma už střelci přinesli krvavou oběť...
Mám 629 ve 3,5" a 629Classic v 5"... Oběma už střelci přinesli krvavou oběť...
-
veleba4 - Častý návštěvník
- Příspěvky: 555
- Registrován: 27.04.2010 22:06
- Bydliště: Ostrava
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Tak to vazne nevim, je to nejaka verze DX ale co je na ni jiné zatím nevim. Zkus US fora tam o tom pisou, Ale co to ma je funkce kdy jak promacknu spoust at v SA nebo DA a podrzim ji v zadni poloze a zkusim pootocit valcem tak nemá ani 0,01m vule! cili to funguje takhle při kazdem vystrelu. Pritom při normalnim zajisteni valce v ramu se vykla cca 0,5mm. Nevim jak je to udelany, ještě jsem to nerozebiral ale podle me se nejak vice vysune z ramu spodni jistici cep a navíc to zajisti tu rohatici co otaci valcem. je tam dodelavany kompik a povrchovka je piskovana, proto je to takovy matny nerez. jinak je to 4 ". Pokud by jsi Hungry vedel kde mohu sehnat Svelovody mouchu i mířidla budu vdecny.... A dle sdeleni pistolníka , který mi to prodal (povolanim kovar) prej to ma byt vse poctive kovany, ram , valec , hlaven.
PS.: jeste mi prosim vysvetli co je krvava obet, když tak na SZ, doufam ze me neceka nic spatnyho
PS.: jeste mi prosim vysvetli co je krvava obet, když tak na SZ, doufam ze me neceka nic spatnyho
- Turbi
- Pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.06.2009 13:14
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Zdravim Vas , chcem sa opytat na nazory na tento SW 629 , kolko moze mat vystrielane podla Vas vzhladom na ,,popisany,, valec? vdaka
-
4mike - saigaholic
- Příspěvky: 7066
- Registrován: 28.11.2005 15:49
- Bydliště: Brno
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
ten autogram od aretace na válci vzniká i na krámě tím, jak to čumilové otlapkávají a každý si zkusí jak to aretuje
podle aretačních drážek je to jako nové
podle aretačních drážek je to jako nové
-
veleba4 - Častý návštěvník
- Příspěvky: 555
- Registrován: 27.04.2010 22:06
- Bydliště: Ostrava
- Turbi
- Pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.06.2009 13:14
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Dakujem za tipy, tak fesi je doma a dnes som vystrielal prvu krabicku,tie ,,cajickove,, Sellier Bellot sa mi zase az tak slabe nezdali, pocitovo spatny raz vyrazne vyzsi ako nadupane 357 magnum ..
-
glock1719 - Příspěvky: 8117
- Registrován: 10.04.2006 14:12
- Bydliště: Uherské Hradistě
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Turbi vlašim je pro děcka. teprve Hornady ukáže jestli jsi chlap. Já po 4 válci skoro brečel.
- Turbi
- Pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.06.2009 13:14
-
4mike - saigaholic
- Příspěvky: 7066
- Registrován: 28.11.2005 15:49
- Bydliště: Brno
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
Dirty harry & Turbi
samo si to nesedne , kde začít těžko říct ale vezmeme to třeba od válce
1/ vyšroubujte všechny 3 šroubky
2/ vytáhněte konzoli a vraťte ji bez válce nazpět
- v poloze zaklopeno zkuste axiální vůli
- pokud to není zalepený olejem a nějakou vůli tam cítíte (nedejbože vidíte) stojí to za vymezení
fa Powercustom k tomu účelu vyrábí podložky 0,002" a víc
3/ vraťte zpět válec a podložkami také od PC vymezte i tuto vůli
- než ji vymezíte zkontrolujte si (na barvu) dosedací plochu válce na čele trubky konzole (yoke)
4/ aretace 1 (pokud jste si mysleli, že se s tím ve fabrice nějak ser..., jste na omylu, mrkněte třeba na video jak se ladí ratchet třeba na pro-series )
- povolte výrazně bicí pružinu a pomalu "prošlápněte" DA, aretace by měla zacvaknout 6x stejně a to v ideálním případě 1,5-2mm před tím, než spadne kladivo z DA ozubu
- pravděpodobně tomu tak není ale pokud aretace při mírně přibržděném válci nezapadne vůbec, je to věc k akutnímu řešení protože tu hrozí minimálně lámáním zápalníků
-- pokud je to 6x stejně nedotočený nebo ne dostatečně v předstihu zaaretovaný použijte oversize hand
(původní hand má tl. 2,38mm)
SW oversize 2,46-2,48mm
Power Custom 2,54 (dobrušuje se na míru)
pokud nestačí ani oversize hand je zapotřebí nový extractor a šikulu aby to zub po zubu dopasoval pro každou komoru
5/ aretace 2
taky to nemuselo být výše zmíněným ale prostě jen tím že ve fabrice "kutil" smetl DA ozub spouště poněvadž mu poté co dojebal sear zakopával o ozub kladiva čímž padá v DA režimu kladivo dříve, než se dotočí a zaaretuje válec
řešení ?
- výměna searu + výměna spouště
- navaření TIGem samokaliteným drátem a vyfrezovaním či vybroušení nových ozubů
6/ to jestli je problém aretace způsobený 4 nebo 5 poznáte podle toho kolik mm vám zbývá v okamžiku DA odpalu mezi spouští a lučíkem v místě , kde má spoušt nálitek pro vrtání triggerstopu
(2,8- 3,2mm pro N rám ((podle toho jaký máte osazen hand)) - každopádně pro L a N rám je to jiné číslo, L aretuje citelně dříve)
každopádně to dotáčení zkoušejte s nábojnicemi ve válci (nebo sušilkami)
7/ přední uzamčení válce
zkusmo rukou vlevo vpravo, kolmo proti ose rotace poznáte, pokud to není uzamčeno, či pokud se to uzamčeně jen tváří
na dílu locking bolt si udělejte značku (třeba lih. fixem) při vyklopené konzole by měl být vystrčený min o pár desetin víc než při zaklopeném válci)
pokud tomu tak není (nic neobvyklého) vyměňte jej za nový, kutilové u SW těch cca 30° co má zapadnout do extractor rod střílí od pasu na brusce
NIKDY nezkoušejte ladit pružinu, jež tlačí na locking bolt
a NIKDY neutahujte extractor rod jinak než prsty a na loctite 243 - jinak se to zkříží a bude ta sestava "šmajdat" - to je to, co na videích od SW vyklepávají od oka olověným trdlem do souosého stavu
tím jsme se odpoutali od potenciálních problému stran bezpečnosti či životnosti
no a když už to máte rozšroubovaný sundejte krycí desku rámu (poklepem na rám pod ní a to násadou šroubováku nikoliv páčením desky) , vyjměte rebound slide (bacha na oči rebound slide spring je nesmyslně silná) a ty příšerný otřepy zejména ze spodní a levé strany rebound slide začistěte kamínkem
(ve směru pohybu součástky)
ladiči začátečníci už si určitě všimli, že mainspring se dá povolit jen na určitou mez, poněvadž snížením předpětí se napřímí a je do sestavy příliš dlouhá
v tom okamřiku se nabízí dvoje řešení či kombinace obojího
A/ prohnout MS v krčku o cca 3-4mm více čímž se zkrátí její délka a je schopna fungovat i s nižším předpětím - dobře to jde pod lisem kulatinou cca 16mm proti dřevěnému hranolku
B/ obrousit MS na tloušťce cca o 0,1 - 0,2mm čímž pružina při shodném předepnutí jako původně měla ztratí na tahu
pak lze použít tuningový rebound slide springs 11 a více liber (v závislosti na tom, na jak tvrdé zápalky máte MS nastavenu)
ony ty dvě základní pružiny jdou proti sobě a rebound spring musí být schopna MS "přeprat" v okamžiku, kdy má pod kladivo zasunout rebound slide
pozn.
vykašlete se na leštění spoušťových ozubů, tím se zbavíte pár gramů na odporu spouště
tření je o tlaku na plochu, čili raději se zbavte nepotřebného tahu pružin, naděláte tak i méně škody
správně seřízený (naladěný) SW by měl odpalovat tovární náboje někde u 3,5kg v DA
v tom momentu již bude SA citelně pod 1kg a nedoporučuji (pokud SA používáte) blokovací páku odstranit
no a pro spořínky co chtějí ušetřit za tuningový vratný péra -
lze použít i origo SW, ucvaknout na min 23,5mm (vč závěrného závitu) a obrousit vnější průměr na 4,5 -4,6mm (podle tahu MS)
btw - nezapomeňte zašroubovat desku a použít loctite 243, jinak budete utahovat tak dlouho, dokud nepříjdete o šroubky
doporučený šroubovák je od Narexu rozměr 4x100
samo si to nesedne , kde začít těžko říct ale vezmeme to třeba od válce
1/ vyšroubujte všechny 3 šroubky
2/ vytáhněte konzoli a vraťte ji bez válce nazpět
- v poloze zaklopeno zkuste axiální vůli
- pokud to není zalepený olejem a nějakou vůli tam cítíte (nedejbože vidíte) stojí to za vymezení
fa Powercustom k tomu účelu vyrábí podložky 0,002" a víc
3/ vraťte zpět válec a podložkami také od PC vymezte i tuto vůli
- než ji vymezíte zkontrolujte si (na barvu) dosedací plochu válce na čele trubky konzole (yoke)
4/ aretace 1 (pokud jste si mysleli, že se s tím ve fabrice nějak ser..., jste na omylu, mrkněte třeba na video jak se ladí ratchet třeba na pro-series )
- povolte výrazně bicí pružinu a pomalu "prošlápněte" DA, aretace by měla zacvaknout 6x stejně a to v ideálním případě 1,5-2mm před tím, než spadne kladivo z DA ozubu
- pravděpodobně tomu tak není ale pokud aretace při mírně přibržděném válci nezapadne vůbec, je to věc k akutnímu řešení protože tu hrozí minimálně lámáním zápalníků
-- pokud je to 6x stejně nedotočený nebo ne dostatečně v předstihu zaaretovaný použijte oversize hand
(původní hand má tl. 2,38mm)
SW oversize 2,46-2,48mm
Power Custom 2,54 (dobrušuje se na míru)
pokud nestačí ani oversize hand je zapotřebí nový extractor a šikulu aby to zub po zubu dopasoval pro každou komoru
5/ aretace 2
taky to nemuselo být výše zmíněným ale prostě jen tím že ve fabrice "kutil" smetl DA ozub spouště poněvadž mu poté co dojebal sear zakopával o ozub kladiva čímž padá v DA režimu kladivo dříve, než se dotočí a zaaretuje válec
řešení ?
- výměna searu + výměna spouště
- navaření TIGem samokaliteným drátem a vyfrezovaním či vybroušení nových ozubů
6/ to jestli je problém aretace způsobený 4 nebo 5 poznáte podle toho kolik mm vám zbývá v okamžiku DA odpalu mezi spouští a lučíkem v místě , kde má spoušt nálitek pro vrtání triggerstopu
(2,8- 3,2mm pro N rám ((podle toho jaký máte osazen hand)) - každopádně pro L a N rám je to jiné číslo, L aretuje citelně dříve)
každopádně to dotáčení zkoušejte s nábojnicemi ve válci (nebo sušilkami)
7/ přední uzamčení válce
zkusmo rukou vlevo vpravo, kolmo proti ose rotace poznáte, pokud to není uzamčeno, či pokud se to uzamčeně jen tváří
na dílu locking bolt si udělejte značku (třeba lih. fixem) při vyklopené konzole by měl být vystrčený min o pár desetin víc než při zaklopeném válci)
pokud tomu tak není (nic neobvyklého) vyměňte jej za nový, kutilové u SW těch cca 30° co má zapadnout do extractor rod střílí od pasu na brusce
NIKDY nezkoušejte ladit pružinu, jež tlačí na locking bolt
a NIKDY neutahujte extractor rod jinak než prsty a na loctite 243 - jinak se to zkříží a bude ta sestava "šmajdat" - to je to, co na videích od SW vyklepávají od oka olověným trdlem do souosého stavu
tím jsme se odpoutali od potenciálních problému stran bezpečnosti či životnosti
no a když už to máte rozšroubovaný sundejte krycí desku rámu (poklepem na rám pod ní a to násadou šroubováku nikoliv páčením desky) , vyjměte rebound slide (bacha na oči rebound slide spring je nesmyslně silná) a ty příšerný otřepy zejména ze spodní a levé strany rebound slide začistěte kamínkem
(ve směru pohybu součástky)
ladiči začátečníci už si určitě všimli, že mainspring se dá povolit jen na určitou mez, poněvadž snížením předpětí se napřímí a je do sestavy příliš dlouhá
v tom okamřiku se nabízí dvoje řešení či kombinace obojího
A/ prohnout MS v krčku o cca 3-4mm více čímž se zkrátí její délka a je schopna fungovat i s nižším předpětím - dobře to jde pod lisem kulatinou cca 16mm proti dřevěnému hranolku
B/ obrousit MS na tloušťce cca o 0,1 - 0,2mm čímž pružina při shodném předepnutí jako původně měla ztratí na tahu
pak lze použít tuningový rebound slide springs 11 a více liber (v závislosti na tom, na jak tvrdé zápalky máte MS nastavenu)
ony ty dvě základní pružiny jdou proti sobě a rebound spring musí být schopna MS "přeprat" v okamžiku, kdy má pod kladivo zasunout rebound slide
pozn.
vykašlete se na leštění spoušťových ozubů, tím se zbavíte pár gramů na odporu spouště
tření je o tlaku na plochu, čili raději se zbavte nepotřebného tahu pružin, naděláte tak i méně škody
správně seřízený (naladěný) SW by měl odpalovat tovární náboje někde u 3,5kg v DA
v tom momentu již bude SA citelně pod 1kg a nedoporučuji (pokud SA používáte) blokovací páku odstranit
no a pro spořínky co chtějí ušetřit za tuningový vratný péra -
lze použít i origo SW, ucvaknout na min 23,5mm (vč závěrného závitu) a obrousit vnější průměr na 4,5 -4,6mm (podle tahu MS)
btw - nezapomeňte zašroubovat desku a použít loctite 243, jinak budete utahovat tak dlouho, dokud nepříjdete o šroubky
doporučený šroubovák je od Narexu rozměr 4x100
- Turbi
- Pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.06.2009 13:14
Re: S&W 629, .44 REM. MAG
4mike : Dakujem velmi pekne za vycerpavajucu odpoved
Bod č.2 a č.3 nemam ziadnu volu resp. ozaj minimalna tak to neriesim
Bod č.4 pri volnom otacani v DA rezime kladivo spadne tesne za tym ako sa uzamkne valec, ak vsak valec pri otacani trocha pribrzdim palcom tak kladivo spadne skor ako sa valec zamkne a ano je to rovnako 6x nedotocene , cize potrebujem ten oversize hand-Da sa to tu niekde zohanat ? z USA by to bolo asi na dlho a komlikovane
bod č.5 ozuby na Kladive aj spusti vyzeraju OK , nevyzeraju zeby to tam niekto neodborne ,,brusil,,
bod č.6 napises potom ze kolko mm to ma byt ? aby som vedel na 100 % ci je kladivo a spust OK
bod č. 7 ako pises , je tam vola...na uzamykanie sa to len TVARI eventualne prebrusit drazku na locking bolt aby viac vysiel z ramu a tym padom zamkol extractor rod ? ps: extractor rod ma pravo alebo lavo tocivy zavit ??
A k tym pruzinam , na zaciatok skusim stensit tu MS o 0,1-0,2 mm po celej ploche ako pises + obrusit a skratit spustovu pruzinu
Inak ked to mam zhodnotit tak som hlboko sklamany co je schopny Smith Wesson pustit von z tovarne... hlavne to casovanie valca , nechapem ako mozu pustit zbran ktora moze byt nebezpecna pre strelca zbran som kupil ako novu z plnou zarukou...no neviem ci to ma vyznam reklamovat ked podla SW je to vsetko OK a pustili to do sveta ...
PS : na montaz pruziny je nutny tento nastroj ? http://welikeshooting.com/wp-content/up ... C01996.jpg
Bod č.2 a č.3 nemam ziadnu volu resp. ozaj minimalna tak to neriesim
Bod č.4 pri volnom otacani v DA rezime kladivo spadne tesne za tym ako sa uzamkne valec, ak vsak valec pri otacani trocha pribrzdim palcom tak kladivo spadne skor ako sa valec zamkne a ano je to rovnako 6x nedotocene , cize potrebujem ten oversize hand-Da sa to tu niekde zohanat ? z USA by to bolo asi na dlho a komlikovane
bod č.5 ozuby na Kladive aj spusti vyzeraju OK , nevyzeraju zeby to tam niekto neodborne ,,brusil,,
bod č.6 napises potom ze kolko mm to ma byt ? aby som vedel na 100 % ci je kladivo a spust OK
bod č. 7 ako pises , je tam vola...na uzamykanie sa to len TVARI eventualne prebrusit drazku na locking bolt aby viac vysiel z ramu a tym padom zamkol extractor rod ? ps: extractor rod ma pravo alebo lavo tocivy zavit ??
A k tym pruzinam , na zaciatok skusim stensit tu MS o 0,1-0,2 mm po celej ploche ako pises + obrusit a skratit spustovu pruzinu
Inak ked to mam zhodnotit tak som hlboko sklamany co je schopny Smith Wesson pustit von z tovarne... hlavne to casovanie valca , nechapem ako mozu pustit zbran ktora moze byt nebezpecna pre strelca zbran som kupil ako novu z plnou zarukou...no neviem ci to ma vyznam reklamovat ked podla SW je to vsetko OK a pustili to do sveta ...
PS : na montaz pruziny je nutny tento nastroj ? http://welikeshooting.com/wp-content/up ... C01996.jpg
Obsah fóra / Krátké zbraně / Revolvery a Deringery
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků