reloader
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 377
Registrován: 27.12.2005 21:16
Bydliště: Brno

21.11.2018 10:24

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Barva MIPA, co používá Wiederlader na youtube je epoxidová dvousložková. Žádná speciální vysokoteplotní, takže teoreticky by to měl zvládnout i některý z těchto epoxidů.

mar.tan
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 60
Registrován: 16.05.2016 13:59

21.11.2018 22:03

Povlakování střel pro přebíjení

MIPA odolá krátkodobě 180°, což není o tolik víc. Vyzkoušej a uvidíš. Nebo použij vyzkoušené :-)

Odesláno z mého NEM-L21 pomocí Tapatalk

Grizzly1968
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 86
Registrován: 04.02.2017 17:31

22.11.2018 9:04

Re: Povlakování střel pro přebíjení

To jsou asi takový ty barvy které nejdou po střílení dočistit z vývrtu.

Savage FVSS19
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 134
Registrován: 06.02.2008 17:28

12.08.2019 7:40

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Ahoj, tak jsem taky neodolal a zkouším Mipu na střely do předovky.
Vzhledem k tomu, že to je Whitworth a střely nejsou válcové, tak je musím stříkat a nejdou oválet v kyblíku. Je to pakárna, protože docílit stejnoměrnou vrstvu bez nutnosti kalibrovat mám tak 30% úspěšnost. Kalibr na tyhle střely nejspíš nikdo nedělá :-(
Jak to bude střílet ví bůh zatím nezkoušeno.
No ale je to pořád snažší, než sehnat v ČR doporučený papír s gramáží 34gr/m notabene s přídavkem bavlny 25% :D
Přílohy
DSC_0877.JPG
DSC_0876.JPG
DSC_0875.JPG

Uživatelský avatar
staM
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 1297
Registrován: 29.12.2006 23:12

12.08.2019 22:04

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Savage FVSS19 píše:...No ale je to pořád snažší, než sehnat v ČR doporučený papír s gramáží 34gr/m notabene s přídavkem bavlny 25% :D


Losinskou papírnu jsi zkoušel?

Savage FVSS19
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 134
Registrován: 06.02.2008 17:28

13.08.2019 18:36

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Omlouvám se za OT, jen odpovídám.
Zkoušel a taky ruční japonský morušový papír a vůbec kde co. V Losinách umí od 100gr/m2 a to už je 3x tolik než je možné.
Maloobchod s papírem to nezajímá a velkoobchod už vzhledem ke spotřebě vůbec ne.


Reklama

PanzerCZ
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: 09.03.2018 8:20

12.01.2022 20:50

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Nemáte někdo zdroj na práškovou barvu, která funguje? Chystám se na výrobu 9L. a nechce se mi patlat se s liquid aloxem

Uživatelský avatar
Peggy
Sponzor serveru
Sponzor serveru
 
Příspěvky: 906
Registrován: 12.12.2006 12:22
Bydliště: Pardubice

13.01.2022 8:42

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Savage FVSS19 píše:...
No ale je to pořád snažší, než sehnat v ČR doporučený papír s gramáží 34gr/m notabene s přídavkem bavlny 25% :D


namátkou:
- modelářské potahové papíry (nejdostupnější v maloobchodě, nutno vybrat ty ne-syntetické)
- papír na krycí folii (asi už nedostupný, dovoz Schöler&Hoesch)
- cigaretové papírky (celuloza eukalyptus + jednoletky)
- papír na příbalové letáky léků
- biblové papíry
(poslední tři druhy se vyrábí ve velkém v papírně Olšany u Šumperka)

Asi by se našly i další, ale otázkou bude maloobchodní dostupnost.

Grimpo
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 2226
Registrován: 20.01.2004 16:04
Bydliště: Praha

13.01.2022 15:04

Re: Povlakování střel pro přebíjení


CrocodilusCZ
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 186
Registrován: 05.02.2013 16:49
Bydliště: Praha

15.01.2022 19:59

Re: Povlakování střel pro přebíjení

PanzerCZ píše:Nemáte někdo zdroj na práškovou barvu, která funguje? Chystám se na výrobu 9L. a nechce se mi patlat se s liquid aloxem



Vzhledem k tomu, že se nikdo nechytil přidám pár odkazů z balení barev které mám doma. Není to bohužel Česká republika.

Powder Coat - www.harborfreight.com
Hi-tek - https://hi-performancebulletcoatings.co ... at-powder/

CrocodilusCZ
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 186
Registrován: 05.02.2013 16:49
Bydliště: Praha

16.01.2022 7:10

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Byl jsem upozornen ze prvni odkaz nefunguje tak pridavam jeste jeden zdroj.
https://castboolits.gunloads.com/showth ... ale/page28

Kdyby se objednavalo dejte vedet, muzem se podelit o postovne nebo tak..

Uživatelský avatar
Sam Jr.
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 408
Registrován: 08.02.2012 15:04
Bydliště: Brno. Moravská Třebová

16.01.2022 19:23

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Funguje třeba obyčejná lesklá červená ral3000, kterou seženeš v jakékoliv lokální lakovně.

Uživatelský avatar
WaA63
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 399
Registrován: 26.09.2013 9:32
Bydliště: F-M

20.07.2022 21:51

Re: Povlakování střel pro přebíjení

minule tu byl zmiňován problém s ručním poplastováním střel metodou štěrkání v kelímku
kdy se střely odmítaly popráškovat
narazil jsem teď taky na tento problém a i našel pravděpodobnou příčinu
občas při odlévání kápnu olej do kloubů a šroubů jen trošičku
no a vono to stačí aby střely chytli jemný film z toho oleje = alespon si to myslím :mrgreen:
ty střely co mi nešly popráškovat jsem důkladně poválel v hadře a ihned chytali krásnou kryvost prášku

Uživatelský avatar
Sam Jr.
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 408
Registrován: 08.02.2012 15:04
Bydliště: Brno. Moravská Třebová

20.07.2022 23:23

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Já řeším teď špatnou přilnavost na nově odlitých střelách - do teď jsem dělal střely odlité před několika lety - původní myšlenka byla, že nemají potřebnou vrstvičku oxidu napovrchu, ale co jsem zkoušel najít jiné zahraniční zkušenosti, tak je problém ve vzdušné vlkosti - v některých oblastech USA mají během roku období, kdy jim to prostě nedrží ani za prase. Já svůj problém zkoušel vyřešil dvoufázovým povlakováním, což sice přinese potřebnou souvislou i když ne tak hezkou a rovnoměrnou vrstvu, ale je to pracné jako prase :( Dlaší várku zkusím zbavit vlhkosti vysušením na 110oC. Doufám, že to problém vyřeší, nerad bych střely odmašťoval rácháním v nějaké chemii.

Uživatelský avatar
WaA63
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 399
Registrován: 26.09.2013 9:32
Bydliště: F-M

06.08.2022 9:05

Re: Povlakování střel pro přebíjení

má někdo zkušenost s tím co ukazují na jutube
že práškovou barvu smíchají s acetonem nebo alkoholem a střely v kyblíku protřepou
je to taky zajímavá metoda = někdy jí testnu /jen nechám opařit těkavou látku než to šoupnu do výhně :lol: :mrgreen:
zatím mi funguje to protřepání střel v hadře asi to přidá statický náboj nebo naruší nějak povrch

CrocodilusCZ
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 186
Registrován: 05.02.2013 16:49
Bydliště: Praha

06.08.2022 9:21

Re: Povlakování střel pro přebíjení

Ja mam na tuto aplikaci barvu od hi-tek, ale zatim jsem to nezkousel. Udajne to chce vice vrstev a to se mi zda pracnd, tak stale zustavam u klasickeho praskovani, ktere sice nedava idealni vysledky ale strely jsou funkcni, nespini, nekouri, takze mi to zatim vyhovuje. Bude vubec ta mokra metoda fungovat s klasickym praskem?

Uživatelský avatar
WaA63
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 399
Registrován: 26.09.2013 9:32
Bydliště: F-M

07.08.2022 20:21

Re: Povlakování střel pro přebíjení

no právě že jsem viděl video
kde dal malou odměrku práškové barvy
cáknul tam trošku acetonu a štěrkal :lol:
a vše celkem detailně natáčel a výsledek vypadal hezky

Předchozí

Obsah fóra / Střelivo / Přebíjení / Výroba střel a příprava nábojnic

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků