TomSmith
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 206
Registrován: 09.09.2012 12:52

09.08.2016 10:00

Re: Perkusní revolver

2Kentan: Jasně že to prsty lze, ale jde taky o rychlost a komfort (zejména v zimě;)

Jaroslav Zima
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 600
Registrován: 09.11.2006 14:22

03.09.2016 9:41

Re: Perkusní revolver

Zkušenější poraďte - Rem 1858 z druhé ruky má spodní část komor chycené rzí .
Čím po vyčistění nakonzervovat, aby nedošlo ke znehodnocení prachu ?

Uživatelský avatar
ls007
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 305
Registrován: 10.06.2014 13:46
Bydliště: Praha

03.09.2016 10:00

Re: Perkusní revolver

Libovolným konzervačním olejem, před použitím se zase vytře.

straton
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 1
Registrován: 23.02.2017 20:08

24.02.2017 11:27

Re: Perkusní revolver

Zdravím ty, kterým voní dým střelného prachu. Jsem mezi Vámi nováček a na stará kolena jsem si koupil italský perkus Colt Navy 1851 cal .44 a příští týden ho chci provětrat na střelnici . Protože vím,že o perkusech nic nevím , tak jsem si přečetl všechny vaše příspěvky a poznatky o této střelbě . Nejvíce mě zaujalo laborování se ve složení mazací směsi a nejvíc se mi zamlouvá ta směs - včelí vosk,lůj, řepkový olej. Mám ale dotaz -někde jsem se dočetl o vhodnosti přimíchat do mazání lanolín (tuk z ovčí vlny).Toho mám doma plný soudek. Jaká je Vaše zkušenost ? S pozdravem Milan

Uživatelský avatar
Flash
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 630
Registrován: 03.03.2007 13:14
Bydliště: Hradec Králové / Praha

24.02.2017 12:41

Re: Perkusní revolver

Nevím, jaký poměr těch vybraných surovin budeš dělat, ale lanolin za mě potřebovat nebudeš. Kamarád ho dává do mazaní na střely pro dlouhou předovku. Do PeRe už ne.
Já na střely do 44 WCF dávám jen včelý vosk a lůj a mně to vyhovuje. Do revovleru dávám víc loje a přidávám olej, teď nebyl řepkový, dal jsem olivový. Ale z revolveru střílím koule.

hawken.45