Uživatelský avatar
jpp
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 1962
Registrován: 12.01.2012 0:57
Bydliště: Tam kde zítra již znamená včera...

15.04.2017 16:31

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

Lepit a svařovat je to blbost. Když tím proběhne rázová vlna nárůstu tlaku pružné deformace, bude každý spoj v tu chvíli rozpojen 8)

Ten design, tedy tlaková kapsle z hlubokotažné oceli a hliníkové dno může úspěšně fungovat, jen mi sakra jako strojírenskému ignorantovi vysvětlete jak vyrobit tu kapsli... To mi hlava nebere... Ty rádiusy, ohyb materiálu, zúžení z 10mm na 4 mm sakra, nějak mi na to nestačí fantazie...

Uživatelský avatar
sokar
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 299
Registrován: 11.09.2012 21:00
Bydliště: Vyškov

15.04.2017 20:19

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

Dumám nad tím taky. Je zajímavý, že síla stěny je furt stejná i když jsou tam ohyby a změny průměru. :shock:

Uživatelský avatar
WaA63
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 342
Registrován: 26.09.2013 9:32
Bydliště: F-M

16.04.2017 6:15

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

Nejdříve se v matrici vylisuje velká dutinka potom v druhé matrici se na opačné straně dutinky ve dně prolisuje ten malý otvor.
Přílohy
bez názvu.png

Uživatelský avatar
jpp
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 1962
Registrován: 12.01.2012 0:57
Bydliště: Tam kde zítra již znamená včera...

16.04.2017 15:13

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

Omlouvám se, ale jako hloupej inženýr chemie bych to potřeboval nějak po lopatě, tedy:
- vstupní materiál vypadá tak a tak
- první operace bude:
- druhá operace je:
- nařadí na to vypadá tak a tak...

Já si to prostě neumím pořád nějak představit...

Uživatelský avatar
sokar
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 299
Registrován: 11.09.2012 21:00
Bydliště: Vyškov

16.04.2017 15:31

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

Takže myslíš, že se jako vezme plech a hlubokým taženám se to vylisuje ? Já myslel, že se veme trubka a jen se pořeší to zůžení.

Uživatelský avatar
WaA63
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 342
Registrován: 26.09.2013 9:32
Bydliště: F-M

16.04.2017 16:33

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

já mohu prezentovat pouze svůj názor ale dle mne je to vyražené kolečko z plechu ,udělaná lisem (možná i protahováním) velká dutinka - pak v další matrici proražen ten malý zátravkový otvor. ale ta verze s trubkou je taky pravděpodobná = zakružováním nebo přímo lisováním na nějakém přípravku mohou vytvořit to samé = záleží co inženýrské hlavy vypočítali že je efektivnejší


Reklama

Uživatelský avatar
jpp
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 1962
Registrován: 12.01.2012 0:57
Bydliště: Tam kde zítra již znamená včera...

16.04.2017 16:54

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

Pokud je to z výseku tak se mi to nezdá pravděpodobné, navíc by to vyžadovalo teplotní úpravu, protože tohle žádnej materiál za studena nedá...

Otázkou je o co by to bylo efektivnější oproti klasické mosazi...

Uživatelský avatar
sokar
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 299
Registrován: 11.09.2012 21:00
Bydliště: Vyškov

17.04.2017 17:32

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

Už jsem to asi vykoumal.

Co technologie hydroforming. ?

Uživatelský avatar
jpp
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 1962
Registrován: 12.01.2012 0:57
Bydliště: Tam kde zítra již znamená včera...

17.04.2017 20:08

Re: Výroba střeliva, uložení ( původně "uložení v pytlích")

Obávám se že nikoliv. To je technologie dobrá na výrobu nerezovýho hrnce a ne takovýhle kapsličky... Nedovedu si představit jak by na to vypadala forma...

Předchozí

Obsah fóra / Střelivo / Pistolové a revolverové střelivo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků