Uživatelský avatar
DeadMan
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 963
Registrován: 13.02.2009 7:51
Bydliště: Slezsko

22.08.2012 10:39

Re: brokovnice na lov/sport

k tomu bodu č.3 já jsem dvouspoušť mačkal tak (tedy někdy) že ukazovák první a prostředníček druhou což znamená že šly odpálit klidně obě hlavně současně :wink:

Uživatelský avatar
pohodar
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 401
Registrován: 13.02.2007 10:56
Bydliště: Jižní Čechy

22.08.2012 15:04

Re: brokovnice na lov/sport

..asi nenajdes lepsi kompromis mezi sportovnim a loveckym strilenim nez ; Browning CTS

Emilio Alzamora
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 9
Registrován: 15.09.2012 21:06

15.09.2012 22:27

Brokovnice-sportovní střelba

Zdravím!
Potřeboval bych poradit nebo jen otevřít oči....

Pomohl by mě někdo s výběrem brokovnice na sportovní střelbu?
Věnuje se tady vůbec někdo tomuto sportu střílení na asfalťáky?

Jsem úplný začátečník a chci zkusit se tomu trošku věnovat....

Potřeboval bych rady,na co si dát pozor při výběru brokovnice,jestli novou nebo starší,kolik do toho mám zainvestovat(jestli má cenu dávat za brokovnici velkou mordu nebo stačí nějaká ruská)
Na jaké značky se zaměřit,na které ne případně jaké poruchy hrozí.....?

Prostě bych potřeboval rady zkušených,co jooo a co ne,co je zbytečné a bez čeho se neobejdu....

Nejsem pidlookej,takže bych nerad zůstal jen u rekreačního střílení.....

Poradí mě někdo prosím?

Předem děkuji!
Jsem z Benátek nad Jizerou

Uživatelský avatar
Metox007
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 150
Registrován: 11.02.2011 0:25
Bydliště: Brno

15.09.2012 23:30

Re: Brokovnice-sportovní střelba

Myslim, ze kdyz zajdes nekam k vam na mistni strelnici, tak to tam okouknes a urcite se te tam nekdo taky ujme nebo poradi. Od stolu se toho moc nevyresi.

Emilio Alzamora
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 9
Registrován: 15.09.2012 21:06

16.09.2012 9:52

Re: Brokovnice-sportovní střelba