-
admix - Příspěvky: 1815
Re: Použití zbraně v ostrém konfliktu
Tak asi bych souhlasil s tim, ze kdyz vybehnul z baraku, tak nutna obrana skoncila, ale 10.5 roku? To si snad delaj srandu ne? 

- shi
- Pravidelný návštěvník
Zemřelý byl hodnotný člen naší společnosti, co na tom že sám brutálně znehodnotil stovkám lidí život, taková hnusná vražda si zaslouží přísný trest

- majsner
- Častý návštěvník
Nevím, asi mě ukamenujete, ale mě přijde 10,5 roku naprosto v pořádku. Soud jasně řekl, že do chvíle, než začal útočník utíkat, se jednalo o NO, poté už šlo o vraždu. A za vraždu s polehčující okolností (dlouhodobý útlak ze strany oběti + chvilkový afekt) mi přijde 10 let docela spravedlivý trest. Nejsem právník a neznám sazby za vraždu, jde o můj názor.
Na druhou stranu je pravda, že se jednalo pravděpodobně o netrestaného slušného člověka, který se okamžitě sám udal. Kdyby to byl pětkrát trestaný vrah, z místa činu utekl a chytila ho za půl roku policie, tak dostane nejspíš 2 roky a po roce ho pustí za dobré chování.
Na druhou stranu je pravda, že se jednalo pravděpodobně o netrestaného slušného člověka, který se okamžitě sám udal. Kdyby to byl pětkrát trestaný vrah, z místa činu utekl a chytila ho za půl roku policie, tak dostane nejspíš 2 roky a po roce ho pustí za dobré chování.

-
snaper_mira - Pravidelný návštěvník
Souhlasím s majsnerem, 17 bodných a řezných ran už podle mě NO není a svědčí o nějakém záchvatu ze strany "obránce"
-
Jo, treba se mu zatmelo. Jen mi zas na mysli vyplulo srovnani s fetakem, co zabije v aute tri lidi a dostane tri roky - to je totiz podle myho taky vrazda ...
-
jericho - Častý návštěvník
Mám pocit, že společnost přišla o dva "vzácné" pány. Ani jednoho z nich mi není líto. Čtyři rány nožem, když se někdo už skoro plazí - není o čem diskutovat.
-