DUF
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 79
Registrován: 27.05.2007 19:43
Bydliště: Brno-venkov

10.04.2008 22:47

Co se děje pánové?Žádné další hodnocení na ALFU a TT :(

DUF
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 79
Registrován: 27.05.2007 19:43
Bydliště: Brno-venkov

15.04.2008 22:15

Našel by se někdo na okr.Brno-venkov kdo by mi nechal ošaht,případně vystřelit z K100,ALFA,TT9?Vím že bych něco našel někde k zapůjčení na střelnici,jsem ale úplnej začátečník a jen si vystřelit by asi nebylo úplně to pravé!Když mi ke konkrétní zbrani ještě majitel řekne své zkušenosti,tak je to hodnotnější než si jen prásknout.

production
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 497
Registrován: 03.01.2007 9:04
Bydliště: Vysočina

23.04.2008 19:05

ERFAS: tak se nám pochlub se zkušenostma :)

Uživatelský avatar
Radek07
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 321
Registrován: 13.11.2006 19:28
Bydliště: Brno-venkov

23.04.2008 22:00

asi před měsícem jsem byl na střelnici a vedle mě testoval nějakej střelec svou novou Alfu defender.

Ca. po každým dvacátým výstřelu se závěr nevracel až úplně dopředu, ale zůstával "viset" asi 5 mm vzadu, takže ten závěr musel dorážet rukou.

Střelivem to určitě nebylo, měl origo SB.

Nějak jsme se dali do řeči a musím říct, že z toho výsledku testování nové zbraně byl ten borec pěkně rozčarovanej. Zkoušel to i důkladně promazat a potom to bylo o něco lepší.

Neříkám, že je Alfa úplnej shit, za ty love hodně muziky, ale spolehnout bych se na ni nechtěl.

Uživatelský avatar
erfas
 
Příspěvky: 268
Registrován: 21.01.2007 18:23
Bydliště: Havlíčkův Brod

24.04.2008 20:47