heh
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 44
Registrován: 11.09.2014 12:52

29.01.2017 13:19

Re: FAQ IPSC

4mike píše:i handcross umí vylekat :D


Ahojte, vypracovávám bezp. zkoušku a narazil jsem na hand cross.
Bylo mi vysvětleno, že když mám nabito a rozhodčí např. potřebuje k terčům, tak mám zkřížit ruce a nesahat na bouchačku. Potud OK.

Jenže mi to nějak nejde vygooglit ani najít v pravidlech CZ ani ENG. Nevíte pod čím to najít?

Uživatelský avatar
jpp
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 2125
Registrován: 12.01.2012 0:57
Bydliště: Tam kde zítra již znamená včera...

29.01.2017 17:31

Re: FAQ IPSC

V pravidlech to není. Prostě je to jen pokyn, že máš zkřížit ruce na prsou a nic dál nedělat...

Uživatelský avatar
Vejr
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 498
Registrován: 10.06.2012 15:58

29.01.2017 17:33

Re: FAQ IPSC

jo, je to neoficiální povel, správně by tě rozhodčí musel nechat zbraň vybít aby mohl k terčům

heh
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 44
Registrován: 11.09.2014 12:52

07.02.2017 19:46

Re: FAQ IPSC

Tak se mi to blíží, v sobotu jdu na to, už skoro mám. Ještě mi není jasný toto:

Po příchodu na situaci jste byl vyzván k vydání nábojů pro test na chronografu, na další situaci Vás Range Office vyzve k dalšímu vydání nábojů pro test na chronografu, jak se zachováte ? Jednají oba rozhodčí v souladu s pravidly ?

IMHO jim dám náboje a jednají v souladu, protože 5.6.3.2
Představitelé závodu dále mohou kdykoli během závodu požadovat provedení dalších zkoušek závodníkova střeliva.
------------------
Jakým způsobem, kdy a kde můžete manipulovat se střelivem dle pravidel IPSC?

Mimo BZ bez omezení? Konkr. článek jsem nějak nenašel.

------------------
Která část těla střelce smí být před zbraní?

IMO žádná, ale snad jedině podle 10.5.5 není na DQ jestliže k zamíření dojde při tasení nebo ukládání střelné zbraně do pouzdra za předpokladu, že se závodníkovy prsty nacházejí viditelně mimo prostor lučíku.
------------------
V případě, že máte o čemkoliv na konkrétní situaci pochybnosti či nejasnosti, na koho se obrátíte s žádostí o pomoc, poskytnutí informace anebo rady ?

Podle 3.2 rozhodčí (nebo range master?) při briefingu?

Díky moc

Uživatelský avatar
Vejr
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 498
Registrován: 10.06.2012 15:58

07.02.2017 20:02

Re: FAQ IPSC

jo, je to tak

jestli máš ty pravidla tak v hlavě tak můžeš školit nás rozhodčí :lol:

Glock17
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 377
Registrován: 02.02.2008 18:26
Bydliště: Vlčnov

24.10.2017 6:14

Re: FAQ IPSC

Zdravím,

Mám dotaz. Je povoleno do divize production, dát na shadow tvrarem odlišný záchyt závěru, který sice je od czub, ale je primárně určený k jinému modelu?


Reklama

KarelP
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 64
Registrován: 07.01.2012 19:12

24.10.2017 11:12

Re: FAQ IPSC

Můžeš použít pouze standardní vybavení pro daný model, nebo volitelné příslušenství určené pro daný model. To záchyt závěru z jiného modelu určitě není.

cmk
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 2691
Registrován: 28.06.2006 21:07

26.10.2017 13:46

Re: FAQ IPSC

A jelikoz se mensi zachyt prodava (a pasuje) i na Shadowa, lze pouzit i zachyt z bezne CZ75 :-) - toliko muj nazor.

Uživatelský avatar
albert
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 417
Registrován: 11.05.2009 17:34
Bydliště: MB

02.01.2018 19:26

Re: FAQ IPSC

Zdravím chlapci...
Po letech jsem se taky dokopal k tomu že bych si už konečně udělal BZ ...
Poprosil bych znalé věci (povelů).. co přesně znamená povel: IF CLEAR, HAMMER DOWN, OPEN THE ACTION... ?
Za odpověď předem děkuji.

Uživatelský avatar
Petzold
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2843
Registrován: 11.12.2006 18:40
Bydliště: Sudetenland

02.01.2018 20:18

Re: FAQ IPSC

Tento povel se používá u brokovnice a pušky.
Doslova: Jestliže je prázdná - rána jistoty - otevři závěr (pro vložení "vlajky")

8.3.7 „If Clear, Hammer Down, Open Action“ – Po vydání tohoto povelu již nesmí závodník pokračovat ve střelbě (viz. pravidlo 10.6.1). Se střelnou zbraní, směřující ústím hlavně bezpečným směrem k terčům, je závodník povinen provést následující závěrečnou kontrolu bezpečnosti pušky:
8.3.7.1 Zavřít závěr, zmáčknout spoušť pro uvolnění bicího mechanismu (dát ránu jistoty) a závěr opět otevřít.
Samonabíjecí zbraně – vypustit závěr do přední polohy a stisknout spoušť (bez dotyku kohoutu či
páky pro vypuštění kohoutu). Pokud je střelná zbraň vybavena zařízením, které znemožňuje
stisknutí spouště bez vloženého zásobníku, pak závodník, po vydání výše zmíněného povelu, musí
o této skutečnosti informovat rozhodčího. Ten vydá pokyn a dohlédne na použití prázdného
zásobníku, splnění povelu a následného odstranění prázdného zásobníku.

8.3.7.2 Pokud je ověřeno, že zbraň je prázdná, závodník musí vložit do komory komorovou vlaječku.
Závěr může zůstat otevřený nebo může být spuštěn.

Zita
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: 11.10.2015 21:06

19.08.2018 16:54

Re: IPSC (praktická střelba)

Mohu použít při IPSC na P-10C přídavnou botku zásobníku +2 náboje ? Výrobce dodává 1 ks přímo s pistolí.
- v divizi PRD (tady bych řekl že ano, ale mohu mít v zásobníku max. 15 nábojů)
- v divizi STD (tady bych řekl že ano, pokud se vejde do krabice)

Uživatelský avatar
albert
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 417
Registrován: 11.05.2009 17:34
Bydliště: MB

19.08.2018 17:42

Re: IPSC (praktická střelba)

Ano přesně jak píšeš.

Zita
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: 11.10.2015 21:06

27.08.2018 8:57

Re: FAQ IPSC

Mohu v IPSC střílet během chůze ? Pravidla k tomu říkají:
S výjimkou zřejmého míření nebo střelby na terče musí být veškerý pohyb závodníka prováděn s prsty viditelně mimo prostor lučíku .... Pohyb je definován jako více než jeden krok jakýmkoli směrem.
Pokud budu střílet jednu ránu při každém dokročení (jedna rána = jeden krok), je to OK ?

Uživatelský avatar
albert
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 417
Registrován: 11.05.2009 17:34
Bydliště: MB

27.08.2018 9:08

Re: FAQ IPSC

Za chůze s střílet smí... Jestli v tu chvíli budeš došlapovat nebo našlapovat s tím nemá nic. Podívej se na nějaké videa ať máš představu o čem to je....
Třeba: https://youtu.be/ldqpQ-wVdBc

Uživatelský avatar
4mike
saigaholic
 
Příspěvky: 6899
Registrován: 28.11.2005 15:49
Bydliště: Brno

27.08.2018 10:25

Re: FAQ IPSC

pohyb je definován proto aby bylo patrný a jednoznačně daný kdy už musíš sundat prst ze spouště a kdy ještě ne při změně pozice
pro zjednodušení si představ basketball - dokud máš pořád jednu nohu na místě kroky nenačítáš
tudíž úkrok jednou nohou je OK dokud se nepřesune i druhá noha

pokud se přesouváš , tak můžeš s prstem na spoušti pokud míříš na "střílitelný" terč i kdyby jsi na něj zrovna nestřílel
doslovně podle V.Pinta bych to asi na rozhodčí raději nezkoušel !

finger.png

BORN_TO_GRILL
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: 17.07.2016 14:11

17.03.2019 21:14

FAQ IPSC

Panove, jak je to s umistenim pouzder zasobniku na opasku u PCC? Stejne, jako ve standardu? Diky.

Uživatelský avatar
Eddie45
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: 02.07.2015 13:48
Bydliště: Dolni Rozinka

17.03.2019 23:05

Re: FAQ IPSC

U PCC není umistneni pouzder na opasku omezeno.

Předchozí

Obsah fóra / Střelectví / Soutěže a akce, Kluby a střelnice, Prodejny a Puškaři

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků