Uživatelský avatar
koudel
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 70
Registrován: 18.08.2010 15:02

07.08.2017 17:38

ASTRA STG MK III

V Allianczi mě zaujala tato karabina,výhoda tvrdochrom v laufu ,jsou to Švýcaři tak zpracování by mohlo být také OK,nemáte jí už někdo.

Uživatelský avatar
Biggles
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 975
Registrován: 04.10.2007 14:15
Bydliště: LKPR

19.10.2017 6:34

Re: ASTRA STG MK III

Jen jsem na US fórech zaznamenal info, že to ve Švajcu snad jen skládaj a dělaj povrchovku. Díly snad Norinco a nějakej Vietnam (ať dostane historie trochu na prdel).

Catmouse
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 4
Registrován: 13.02.2018 21:42

15.02.2018 17:12

Re: ASTRA STG MK III

Nevím, zda je toto vlákno ještě aktuální ale já jsem se rozhodl (1/2018) po dlouhém hledání právě pro tento typ. Hledal jsem nějaký kompromis kvalita vs. cena. Jsem absolutní nováček. Na vojně jsem byl před 30 lety, kdy jsem absolvoval s SA 58 pár střeleb a od té doby zero.
K STG 4, můj názor:
Rám i horní pouzdro je z válcované Al slitiny 7075 T6 , hlaveň tvrdochrom, v 14,5" má stoupání 1:7 - takže by to mělo schroupat 55gr. ale lepší jsou težší střely (bohužel ta cena:-)). Dostal jsem k tomu 2 plastové zásobníky SWT na á 30 nábojů. Pažba už v základu je nastavitelná sice SWT ale systém "Magpul CTR" tzn. s páčkou posuvu a pojistkou = nekvedlá se.