ptakula
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 5
Registrován: 06.08.2014 19:57

10.08.2014 14:44

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Posílám fotky toho vypáleného místa,lepší mi sem bohužel nejdou vložit.

Uživatelský avatar
Hungry
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 5193
Registrován: 22.01.2004 20:00
Bydliště: Otrokovice

11.08.2014 10:04

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Zkoušels to oškrábnout? Na těch fotkách to působí spíš dojmem nánosu olova, či karbonu... :?

300RUM
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 52
Registrován: 24.03.2010 10:44
Bydliště: Břeclav

11.08.2014 14:44

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Mě to připadá jako šišatá díra, u místa vypálení jakoby ploška, jestli se tam neotírá střela a následně namáhané místo se vypaluje. Zkusit tam dát střelu, jestli se o to vypálené místo nezachytí.

ptakula
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 5
Registrován: 06.08.2014 19:57

11.08.2014 18:47

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Karbon ani olovo to určitě neni,je to pod úrovní zbytku materiálu a vypadá to jako vyříznuté autogenem. A že by byla šišatá díra se mi taky nezdá,střela tam jde rovně a nikde nedrhne,zkoušel jsem i víc kusů,jak olovo tak poloplášť. Na fotkách to tak vypadá,ale ve skutečnosti je rovná. Asi to opravdu bude vada materiálu. Vezmu to k doktorovi a uvidim,pak napíšu co to bylo. Ještě jsem se setkal s jedním problémem a to jsou moc utopené zápalky v nábojnicích,stane se že některé se vůbec neodpálí,ale když před výstřelem zvednu hlaveň nahoru aby náboje sjely nadoraz dozadu,vystřelí každý. Zápalka je v lůžku moc utopená,zkoušel jsem různé zápalky i je míň zamačkávat,ale to se zase úderníkem doklepne a nevystřelí. Přebíjím i 45ACP a 9 lug a nikde s tím problém nebyl. Nestalo se někomu něco podobného? U origo nábojů se nestane aby nevystřelil.

Uživatelský avatar
Hungry
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 5193
Registrován: 22.01.2004 20:00
Bydliště: Otrokovice

11.08.2014 19:22

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

To bude krátký zápalník. Už jsme se s tím setkali. V rámci záruky to dovozce opravil.

Uživatelský avatar
stifter
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 142
Registrován: 07.04.2008 21:23

12.08.2014 20:12

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Podle fotky bych typoval erozi materiálu, čím větší lunkr bude, tím rychleji se bude zvětšovat, protože v tomhle místě bude velký průtok plynů. S průměrem střely opatrně u téhle ráže, nedivím se že revolvery nevydrží, vývrt je dost těsný, podle mne by stačil s rozměrem pro 50 AE, a bylo by to až až .... nacpeš tam Arese a ono to hledá cestu kudy ven. Máš výkon kulovnice, a ten se předává někam dál ....čím větší díra v laufu, tím větší vliv na tlakovou špičku mají věci jako tření a průtlačný odpor střely. Poznáš to i na rámu, nejvhodnější je u nového kvéru změřit délku od zadního čela k hlavni johansonkami, a po nějaké době střílení ji zkontrolovat, a možná se budeš divit.... 8)


Reklama

taurus
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 760
Registrován: 03.03.2007 12:10
Bydliště: Mimo realitu

16.08.2014 20:51

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Dnes jsem se zase dostal k hradlům a zde 3 kousky ze 4" revolveru

Střela 670gr poměděná
No9 25,4gr - CCI 250 - 305 m/s - 2018 J

Střela Ares 330 gr
No9 36,5gr - CCI 250 - 487 m/s - 2490 J
S040 36,6gr - CCI 250 - 507 m/s - 2700 J

Uživatelský avatar
Vasil01
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 74
Registrován: 08.08.2014 20:44

21.08.2014 10:01

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Ahoj, jaké používáte pod kuli 500 gas-checky? a dáváte je vůbec?
Když jsem dělal 454 cassul tak jsem tam dával gaschecky od hornady za 1,4Kč/ks. Slyšel jsem, že se vyrábějí kleště se kterými se gaschecky dají mačkat z plechovek od piva aj.

Uživatelský avatar
Vasil01
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 74
Registrován: 08.08.2014 20:44

21.08.2014 10:22

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

k tomu revolveru výše..nezbývá než navařit to laserem. čím víc plynů bude tím místem procházet, tím rychlejší bude zkáza.

Uživatelský avatar
mdkill
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 102
Registrován: 10.11.2012 22:33
Bydliště: Nový Jičín

21.08.2014 14:40

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Asi ne přímo kleště, ale raznice ano. Ovšem cena 528,-USD pro velke ráže taky nepotěší.....
link zde: http://www.corbins.com/gascheck.htm

Wdog
Sponzor serveru
Sponzor serveru
 
Příspěvky: 1007
Registrován: 25.05.2009 21:40

21.08.2014 15:25

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Vasil01: to záleží na laboraci. Slabší by zde teoreticky mohli jít i bez gas-checku, ale silnější už ne.

Vygoogli si "gascheck maker". Jsou to v podstatě dva přípravky do jedno-operačního lisu. První je váleček se štěrbinou, kterou posouváš pásek plechu, a pístem vykrojíš kolečko. To v druhé operaci vylisuješ v matrici do tvaru kalíšku. Je to ale piplačka.

Jako více věcí u přebíjení i toto závisí ekonomicky na uvažovaném množství. V menším množství se vyplatí raději gas-checky koupit, buď napřímo z nějakého US e-shopu nebo lokálně zde třeba u Štrobla.

Dancek
Pravidelný návštěvník
Pravidelný návštěvník
 
Příspěvky: 181
Registrován: 28.08.2007 17:42
Bydliště: Uh. Hradiště

21.08.2014 21:35

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Vasil01 píše:Slyšel jsem, že se vyrábějí kleště se kterými se gaschecky dají mačkat z plechovek od piva aj.

Takové přípravky skutečně existují, mohou být od těch nejjednodušších, ve kterých se jedním úderem paličky vysekává z plechu kotouček a druhým úderem se z něj tvaruje gascheck, až po přípravky montované do přebíjecího lisu, kde obsluha pouze posunuje materiál a každým zatažením za páku vyrobí jeden GC.
Tloušťka hliníkových plechovek od nápojů (pozor, bývají i ocelové) bývá cca 0,1 mm, tak tenký GC se lisuje na střely, které nemají záď upravenu pro montáž GC. Někdy je používám v 357 magnum, z karabiny jsem s olověnou střelou Ares 125 grs opatřenou takovým GC dosáhl bez známek zanesení vývrtu olovem průměrné rychlosti fous nad 600 m/s. Přitom to byly střely určené pro 9 Luger, měly tedy o něco menší průměr a měly by být o to víc náchylné k natavování vodicí části a strhávání.
Jeden střelec psal, že nejlépe se mu osvědčily GC vyrobené ze tří vrstev plechu z plechovek od nápojů, on ale lisoval GC na střelu k tomu určenou. Takový pokus jsem nedělal, střely se zúženou zádí nemám.

Uživatelský avatar
Vasil01
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 74
Registrován: 08.08.2014 20:44

04.09.2014 14:29

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

chci si vyrobit kokilu na giga kule, po vzoru tauruse... jen váhám nad průměrem čumáku. Kdesi v jiném vlákně má sváťa olovem změřený vývrt 12,48. V jaké toleraci se mám pohybovat
0 až -0,05 nebo -0,05 až -0,1mm ??
Přílohy
kule bez kot.png
kule bez kot.png (1.99 KiB) Zobrazeno 11766 krát

Uživatelský avatar
Vasil01
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 74
Registrován: 08.08.2014 20:44

11.09.2014 20:36

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

s reakcí na Taurusovo video s prachem S040... zkoušeli někdo pro tuto ráži i prach S060? nebo je to už úlet?

taurus
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 760
Registrován: 03.03.2007 12:10
Bydliště: Mimo realitu

11.09.2014 21:22

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Jedinou navážku s Lovexem D060 je 33, 8grs pod 500grs poloplášť od Hornady. Rychlost 352m/s, energie 2007J.
Zbraň Taurus 500 magnum 10". Nábojnice skoro plná, už nebylo kam přidávat.
Nejlepší prach který funguje s každou střelou je acc no9 ( Lovex D037.2) ale jen do určité hodnoty. Na větší energii jsem se dostal až s S040 aniž by mi zůstávali nábojnice v bubnu nebo se deformovali zápalky.
Jen je třeba mít suché nábojnice. Používám lanolin ve spreji při přebíjení a když nějaký náboj pořádně neočistím, tak při maximální laboraci jsou nábojnice zapečené v bubnu jako zapečené těstoviny v troubě :-)

Uživatelský avatar
Vasil01
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 74
Registrován: 08.08.2014 20:44

11.09.2014 21:43

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

myslíš, že v delší hlavni by 060 udělal výkon při stejné navážce lehčí střelou? např. ares 330?
PS:
ty píšeš D060, já myslel S060

taurus
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 760
Registrován: 03.03.2007 12:10
Bydliště: Mimo realitu

11.09.2014 21:59

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Při lehčí střele by 060 moc špatně hořela.

S060 je o hooodně pomalejší, takže podle mě slepá ulička.

Uživatelský avatar
Vasil01
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 74
Registrován: 08.08.2014 20:44

14.12.2014 22:58

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

taurus píše:Jedinou navážku s Lovexem D060 je 33, 8grs pod 500grs poloplášť od Hornady. Rychlost 352m/s, energie 2007J.


to bylo se sellier zápalkama nebo nebo už cci? D060 jsem na zkoušku koupil, nedalo mi to :wink: teď se jen dokopat k laboracím.

taurus
Častý návštěvník
Častý návštěvník
 
Příspěvky: 760
Registrován: 03.03.2007 12:10
Bydliště: Mimo realitu

14.12.2014 23:14

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

Cci 200. Zápalky od SB do 500sw už nikdy.
Pro jakou střelu tu d060 máš?

Uživatelský avatar
Vasil01
Občasný návštěvník
Občasný návštěvník
 
Příspěvky: 74
Registrován: 08.08.2014 20:44

15.12.2014 20:41

Re: .500 - přebíjení (.50AE, .500SW atd....)

pro tuhle. Původně jsem chtěl udělat stejnou jako máš Ty, ale protože jsem jako polotovar použil zmrvený LEEčkový kleště, byl jsem limitován délkou 21mm. Tento týden se mi má konečně vrátit kokila od soustružníka.
Odhad hmotnosti je 450gr.

PředchozíDalší

Obsah fóra / Střelivo / Přebíjení / Pistolové ráže

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků